Жіноча сумка – це культовий аксесуар, без якого просто неможливо обійтися. У гардеробі кожної модниці обов'язково є сумочка, яка доповнює образ своєї власниці відповідно до ситуацій.

Цікаво Instagram-тренд – светри на блискавці: як його носять відомі блогери

Vogue зібрав 5 найпопулярніших моделей сумок, які у 2020 році носили усі світові знаменитості та вітчизняні інфлюенсери.

Найпопулярніші сумки 2020 року

  • Bottega Veneta The Pouch

У 2019 році Деніел Лі отримав почесну нагороду одразу в чотирьох номінаціях, одна з яких – "Дизайнер найкращих аксесуарів". Його сумка Bottega Veneta The Pouch стала найбажанішим аксесуаром усіх модниць.

Популярність ця сумка здобула ще наприкінці 2019 року, втім на початку 2020 не втрачала своїх позицій, адже дизайнер видозмінив її. У магазинах вже чекали на модниць сумки з товстою ручкою та ланцюжком.

  • The Row Slouchy Banana

Клієнтів The Row, бренду сестер Олсен, в цьому році підкорили відразу два силуети – Half Moon Bag і Slouchy Banana Bag. Втім другий варіант виявився бажанішим. У пік популярності цієї моделі, в магазинах її майже неможливо було придбати.

Що цікаво, такий бажаний "банан" навіть не змогли одразу придбати найпопулярніші блогери. Сумка, що нагадує розрізаний навпіл бейсбольний м'яч на довгій ручці, ще однозначно перекочує у 2021 рік.

  • Prada Cleo

Сумку Cleo Bag Prada вперше представили у липні, в колекції Multiple Views весна-літо 2021. Вже у вересні ми знову її побачили на першому показі Рафа Сімонса на посаді креативного директора бренду. Модний будинок згодом почав розсилати сумку інфлюенсерам в цілому світі.

Не секрет, що блогери вже давно стали диктаторами трендів. Тож шкіряна лакова сумка в чорному та білому кольорі перетворилася в it-предмет. Стилісти також переконані в тому, що сумка не зійде з популярності і в прийдешньому році.

  • Coperni Swipe

Засновники бренду Coperni Себастьєн Мейєр і Арно Ваян добре розбираються в хітових аксесуарах. Їхні геометричні сумки можна було побачити на всіх стрітстайл-хроніках. Вони також полюбилися fashion-трендсеттерам Тіні Кунакі та Дуа Ліпі.

Найпопулярніший силует – овальна Swipe Bag, яку Мейєр і Ваян представили в трьох розмірах. З приємних моментів – така сумка значно дешевше коштує, аніж моделі Bottega Veneta і The Row. За таку сумку інфлюенсери платили від 400 до 500 євро залежно від розміру.

  • Gucci Jackie 1961

Трикутна сумка Gucci Jackie 1961 отримала таку назву одразу після того, як Жаклін Кеннеді зайшла в бутик бренду та купила модель одразу в шести кольорах. В той час сумка називалася Constance, однак марка прийняла рішення перейменувати відповідну модель у Jackie Bag.

Креативний директор Gucci Алессандро Мікеле підняв цей силует з архівів Модного будинку та представив у новій інтерпретації.