Український кіт Степан став мегапопулярним, адже тепер співпрацює з такими брендами як Valentino, Puma і Crocs.

Читайте також Анаконда перевтілилася в принцесу: Дарія Білодід стала репортеркою "Світського життя"

В останньому дописі кота Степана, за інстаграм-сторінкою якого стежать понад 800 тисяч прихильників, з’явилася світлина зі знаменитими шльопанцями Crocs. Американська компанія прославилася тим, що виробляє незвичайне, але при цьому дуже зручне взуття з полімерного матеріалу кросайт.

Завдяки ортопедичним властивостям, це взуття рекомендується тим, хто цілий день проводить на ногах, а також страждає від хвороб суглобів. У деяких клініках США та Канади крокси навіть входять до уніформи лікарів.

На рекламній світлині кіт Степан позує на тлі вази з квітами, запхавши передні лапи у салатові "крокси". Також для домашнього улюбленця представлене взуття ще й у голубому кольорі.

Шльопанці прикрашені джибітсами – мавпочкою, коалою та кошеням. Щоб покращити зовнішній вигляд сабо, які часто називають непривабливими, виробники створили фігурки у вигляді квіточок, метеликів, звірів та інших форм, які часто користуються популярністю у дітей.


Кіт Степан прорекламував шьопанці Crocs / Фото з інстаграму кота

Реакція мережі на нову світлину кота Степана

  • "Якби у мене був такий кіт, я б ніколи не працювала";
  • "Степан – це найкраще, що може статися в рекламній кампанії будь-якого бренду";
  • "Найкраща реклама";
  • "Який довольний красунчик у новому взутті";
  • "Степан – справжня зірка".