Сумка-бокс була необхідною класикою кілька років тому, і залишається нею досі. Саме тому креативний директор бренду Метью Вільямс вирішив додати цей аксесуар до вже представлених раніше сумок-тоутів та рюкзаків.

Читайте також Леоні Ганне демонструє яскравий зелено-жовтий образ на вулицях Берліна: бездоганний вихід

Назва сумки жодним чином не пов’язана зі швидкісним інтернетом 4G, вона символізує чотири літери G на логотипі французького модного Дому, які прикрашають застібку цього боксу.

У середині сумки є кілька кишень, які додають їй універсальності та функціональності. Givenchy 4G – один з найбільш знакових предметів pre-fall колекції. На відміну від попередньої версії з літньої колекції, її оздоблює не ланцюжок, а шкіряний ремінець.

У рекламній кампанії взяли участь південнокорейський гурт Aespa. Перед камерою фотографа солістки Карина, Жизель, Вінтер і Ніннін позують з м'ятною, червоною, чорною і бежевою сумками. Коштує на сайті сумка французького бренду понад 45 тисяч гривень.

Німкеня Леоні Ганне однією з перших серед зірок стрітстайлу вигуляла новий виріб. Білявка зібралася на прогулянку у штанах з розрізами, бежевому жакеті оверсайз та туфлях в принт зебри. Стильний аутфіт вона довершила чорною сумкою на плече.